بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 11:51 :: نويسنده : پیام عب

سخت افزار چیست؟


کامپیوتر شما (کامپیوترهای شخصی) سیستم ، که متشکل از اجزای بسیار. برخی از آن دسته از اجزا ، مانند ویندوز ایکس پی ، و تمام برنامه های دیگر خود ، نرم افزار هستند. چیزهای را که در واقع می توانید ببینید و لمس ، و احتمالا شکستن اگر شما آن را به بیرون پرتاب پنجره طبقه پنجم ، سخت افزار است.

نه هر کسی دقیقا همان سخت افزار. اما کسانی از شما که باید یک سیستم رومیزی ، مانند مثال نشان داده شده در شکل 1 ، احتمالا بسیاری از قطعات نشان داده شده در این رقم همان. کسانی که از شما با رایانه های نوت بوک احتمالا بسیاری از قطعات مشابه دارد. فقط در مورد شما همه مولفه ها به صورت یک واحد به اندازه کتاب های قابل حمل یکپارچه شده است.

http://iranom.loxblog.com/

شکل 1
واحد سیستم کامپیوتر واقعی است ؛ هر چیز دیگری است به نام دستگاه جنبی. واحد سیستم کامپیوتر شما احتمالا حداقل یک درایو فلاپی دیسک ، و یک درایو سی دی یا دی وی دی ، را که شما می توانید دیسک های فلاپی و سی دی وارد کردن. یکی دیگر از هارد دیسک وجود دارد ، به نام دیسک سخت در داخل واحد سیستم ، همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است. شما می توانید که دیسک را حذف کنید ، و یا حتی آن را ببینید. اما آن وجود دارد. و هر آنچه را که در حال حاضر "را در کامپیوتر شما" است که در واقع در دیسک سخت ذخیره می شود. (ما می دانیم که این به این دلیل است که هیچ جای دیگری در داخل کامپیوتر که در آن شما می توانید اطلاعات ذخیره وجود دارد!).

http://iranom.loxblog.com/

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها